Sinds de oprichting in 2016 door Steven Van den Bremt en Inge Demuynck is de passie voor productontwerp als het ware de motor van Artori. Logisch dat die hartstocht verweven zit in het DNA van het Waregemse engineeringsbureau.
Artori's DNA ontrafeld in 7 elementen:
1. Klantgericht
Klantgerichtheid is ongetwijfeld het belangrijkste aspect van ons DNA. Dit vertaalt zich in de 100% toewijding die we voor ieder project aan de dag leggen. We staan altijd in nauw contact met onze klanten, luisteren naar hun behoeften en bieden oplossingen die voldoen aan hun verwachtingen. Niet alleen vertalen we hun ideeën in succesvolle producten, als goede huisvaders (en - moeders) dragen we ook kostenefficiëntie hoog in het vaandel. Dat doen we onder meer met onze eigenzinnige aanpak: eerst kijken we hoe we het maken alvorens met het design aan de slag te gaan.
2. Innovatiegericht
We streven er telkens weer naar om onze grenzen (en die van onze klanten) te verleggen en creatieve en unieke oplossingen te vinden voor complexe uitdagingen. Teamwork is the key to success en daarom omarmen we een cross-functionele samenwerking tussen onze teams en die van onze klanten.
3. Kwaliteit
Ons doel is om hoogwaardige producten te leveren die voldoen aan de hoogste normen van kwaliteit, functionaliteit en gebruikerservaring. Dankzij onze jarenlange expertise, onze technologische knowhow en de productie ondersteuning van gespecialiseerde partners zijn we de uitgelezen partij om het succesverhaal van gevestigde ondernemingen en startups te realiseren.